joi, 5 mai 2016

Descoperirea Silviei la 3 ani si 3 luni


     Fetita mea cea mare, Silvia, crede ca in casa noastra e magazin si... nu e departe de adevar :)) Daca ceva ii atrage atentia pe raftul cu produse, isi aduce calutul, il incalica sa ajunga la nivelul dorit si alege. Ieri de dimineata a venit cu gelul de dinti Lavera cu zmeura. Avea capacul desfacut insa nu apucase sa ii rupa sigiliul. A zis simplu: "mami pot, al meu? Vleau sa milos"
     Am aruncat o privire la pasta ei de dinti (tot bio, tot fara fluor dar de la Jack n Jill) si pentru ca nu mai avea multa in tub i-am zis ok.
     Ce a urmat m-a surprins si pe mine. Nu pot sa va descriu ce miros fructat incantator are si cat de bine curata dintisorii tinand cont ca e un gel care nu face spuma. La cat de bine miroase si gustul e pe masura. Miros de fragi proaspete (probabil de la combinatia dintre zmeura si capsune). Culoarea de un rosu aprins mi-a atras atentia dar m-am linistit cand am vazut ca perisorii moi si transparenti ai periutei se curata perfect


      Inca o data ma declar multumita de cosmeticele organice Lavera si vi le recomand cu drag. Sunt convinsa ca nu pentru toti copiii spalatul pe dintisori este o reala placere, insa noi am gasit inca o solutie salvatoare. Iar eu ca mama, sunt de mai multe ori multumita:
- Silvia are placerea si bucuria de a-si peria singura dintisorii,
- produsul nu este unul de fite pretul fiind unul foarte accesibil,
- in plus este SIGUR la inghitire, fara chimicale (fara arome sintetice, coloranti, conservanti, SLS - folosit si in detergentul de rufe!!! etc).
      Daca sunteti dispusi sa ii dati o sansa, il gasiti pe raftul magazinului Biorganicbubu.ro Pasta de dinti BIO pentru copii cu capsuni si zmeura Basis Sensitiv
      Acestea fiind spuse, va doresc zile linistite, bucurii nenumarate si spor la mamiceala :)
     Sanatate maxima :*
     Valentina, mamica de Buburuze

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu